.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حلقه گمشده یک جنایت با خاموشی زن روستایی در بابل

شمال نیوز:  مهر سکوت زن 50 ساله نشکست و راز جنایت در خانه ویلایی روستای بیشه سر بابل با مرگ وی به زیر خاک رفت. پلیس آگاهی بابل معمای جنایی پیچیده‌ای را پیش رو دارد که در جریان آن زنی به نام نرگس، قربانی سرقتی مرگبار شده است.
تجسس‌های ماموران برای کشف راز این جنایت هنگامی در دستور کار قرار گرفت که مرد خانواده با مراجعه به خانه ویلایی‌اش در روستای بیشه سر بابل در استان مازندران با صحنه قتل همسرش روبه‌رو شد.
 
وی که از این حادثه به شدت شوکه شده بود در این باره به کارآگاهان گفت: صبح روز حادثه برای فروش چند جعبه پرتقال به بازار بابل رفته بودم. ساعت 11 بود که خسته از کار به خانه برگشتم. وقتی وارد حیاط شدم دلشوره عجیبی به جانم افتاد. نرگس را چند بار صدا زدم اما جوابی نشنیدم. احساس بدی داشتم. به خودم گفتم احتمالاً وی در پشت ساختمان در حال کار است و صدای مرا نشنیده است. به داخل ساختمان رفتم. وضعیت قسمت پذیرایی کمی به‌هم ریخته به نظر می‌رسید. در طول زندگی‌ام هرگز سابقه نداشت خانه ما نا مرتب باشد. حس کردم باید حادثه بدی رخ داده باشد. با عجله به سمت اتاق خواب رفتم، هنگام عبور از جلوی آشپز خانه با دیدن صحنه‌ای شوک زده شدم. پیکر نیمه‌جان نرگس خون آلود کف آشپزخانه افتاده بود.
وی ادامه داد: با فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم. آن‌ها با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. امدادگران اورژانس او را به بیمارستان رساندند. هنوز زنده بود اما ضربات زیادی با کارد به بدنش وارد شده و خونریزی شدیدی داشت.
ماموران آگاهی با توجه به ادعاهای این مرد و با حضور در محل حادثه به بررسی آثار و نشانه‌های بر جای مانده در محل پرداختند. با توجه به این‌که هیچ نشانه‌ای از شکستگی روی در‌های حیاط و ساختمان دیده نمی‌شد، پلیس به این نتیجه رسید که عاملان حادثه از آشنایان قبلی قربانی حادثه بوده‌اند و نرگس در را به روی آنان باز کرده تا آن‌ها وارد خانه ویلایی شوند.
از سوی دیگر تحقیقات کارآگاهان حکایت از آن داشت که عاملان جنایت هنگام مراجعه برای اجرایی کردن نقشه تبهکارانه خود از تنها بودن زن خانواده در خانه ویلایی اطلاع داشتند و پس از ورود به داخل ساختمان در فرصت مناسب تصمیم خود را اجرایی کرده‌اند.
در همین حال وضعیت ضرباتی که به بدن زن 50 ساله وارد شده بود نشان می‌داد که وی ابتدا در برابر مهاجمان مقاومت کرده و با آنها درگیر شده است. بنا بر این گزارش، در مراحل بعدی تحقیقات مشخص شد که عاملان قتل با کتک زدن این زن و با تصور این‌که وی دیگر زنده نیست مقداری از طلا و جواهراتش را برداشته و پا به فرار گذاشته‌اند.
با توجه به این بررسی‌ها ماموران دست به تحقیقات محلی از همسایه‌ها زدند تا این‌که یکی از آنان ادعا کرد در روز حادثه جوان موتور سواری را دیده است که کلاه‌ایمنی بر سر داشت به همراه مرد دیگری با عجله از خانه ویلایی خارج شده و با موتور فرار کرده‌اند.
بدین ترتیب با احتمال این‌که زن زخمی دزدان مهاجم را می‌شناسد، اقدام‌های تیم پزشکی برای بازگردان وی به زندگی آغاز شد. اما باوجود همه تلاش‌های صورت گرفته وی پس از 26 روز جدال با مرگ، برای همیشه خاموش شد.
مرگ نرگس در حالی رخ داد که بنا بر اظهارات دخترش وی تنها در چند روز نخست بستری شدنش در بیمارستان در حالت بی‌هوشی اشک از چشمانش جاری بود اما بعد از آن به کما رفت و در همان حالت جان باخت.
بنا به این گزارش؛ دستورات ویژه‌ای از سوی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بابل برای ردیابی و بازداشت موتورسوار ناشناس و همدستش صادر شده و تجسس‌ها در این باره ادامه دارد./شوک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.